Höstfärger & Varor från vår butik


Jag har köpt en ny tunika i en härlig höstfärg,
 ljungrosa eller dimrosa, kärt barn har många namn.
Sjalen är från vår butik.




I tallrikshyllan står det gamla fatet som är efter svärmor
i en härlig matt rosa färg.
Tallrikarna bredvid har vi i butiken, samt skålar i samma serie. 




Skålarna med öron är från Dommo by Gawor och jag har köpt dem
hos Home of Sisters i Kristinehamn.

Ett udda ljus hade jag i gömmorna. Jag tände det häromdagen
när vi hade strömavbrott. Avbrottet varade lång in på kvällen,
men det var riktigt mysigt.
Det passar så bra nu på hösten, särskilt till kudden ni ser i bakgrunden
som också den kommer från vår butik.



Nu börjar redan en ny vecka.
Jag ska ringa Miljögården och höra om min stora höstorder är på gång.
Alltid lika roligt att få nya varor.

Ha en bra vecka,
Eva-Lena.



 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Tyckte bilden var jättemysig, var tvungen att skriva det! Du ställer alltid iordning allt så himla fint :)



Kram Sofia :)(ballerinan :P)

2011-09-25 @ 01:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0