Öppet igen & Vårnyheter

Nu öppnar vi igen!
Lördag - Söndag 11- 17

Välkomna!

Nu är min ledighet över och jag har inte alls gjort vad jag skulle.
Men det har varit skönt att bara vara.
Anna-Maja och jag har gjort om mycket i butiken.
Packat upp nya varor, och storstädat.
Hon är super på att organisera vilket jag verkligen inte är,
så det har blivit så bra.

Den här underbara fågelburen från Chic Antique blev en klar favorit.




Vi har också fått flera olika brevpressar i glas med botaniska motiv.
Fjärilar, skalbaggar eller gräshoppor.

  


Jag har letat efter gamla förnsterluckor att ha inomhus,
men de har varit alldeles för dyra.
Nu har jag hittat nytillverkade men i riktigt gammal stil.
De kommer att finnas som beställningsvara.



Välkomna att titta på lite vårnyheter!

Anna-Maja & Eva-Lena


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Eva-Lena!

Vad mycket fint du visar. Vi gillar många av dina saker, det vet du ju...

Hoppas du haft det riktigt skönt.

Idag visar jag kudden jag köpte av dig inne hos mig.

Ha det fint!!!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0