Grönska & Dofter



Måste börja med att tacka för min fina vinst hos Ankis lilla värld.
Ett par vackra varma benvärmare , handstickade i ullgarn.
Jag som så ofta fryser!
Tack så väldigt mycket!!!
http://ankislillavarld.blogspot.com


Nu växer det så det knakar.
På någon dag har allt börjat blomma.
Fruktträden, hägg och liljekonvalj.
Det doftar så gott!



Den här lilla zinkasken har jag nyss köpt.
I Frankrike ger man bort liljekonvaljer till 1:a maj
som ska bringa lycka.
" Porte Bonheur".



För mig är det lycka att ha min mjuka, lockiga
Maja.

 

Här ligger hon i finsoffan på finaste kudden,
men hon är inte bortskämd... 

Ut och njut av alla dofter och allt det vackra gröna!
Må gott till nästa gång,
Eva-Lena.



Kommentarer
Postat av: Littmarck

Maja hon är gullig hon..

2010-05-27 @ 06:37:45
Postat av: Maja

Så sött:)

2010-05-27 @ 06:53:32
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0