"Snälla Sol vill du Lysa..."


STÄNGT I BUTIKEN LÖRDAG DEN 15 MAJ

Nu på lördag måste jag med kort varsel ha stängt i butiken.
Jag hoppas att detta inte ställer till problem för någon.
Vi fick ingen vikarie som kunde stå i butiken
när vi ska iväg på en familjefest.

Öppettider för helgen är
Torsdag 12- 16
Fredag 12 - 16
Lördag STÄNGT
Söndag 12- 16

Har ni några funderingar vg ring 070 309 72 58.

Min skyltdocka har fått sommarkläder i kylan.
Här är det mellan 6 och 8 grader varmt och småregn,
men hon är sommarklädd.



Förklädet är riktigt sommrigt med blommiga knytband.
Kjolen har vackra broderier och spets
 och linnet en enkel volang nertill.
Allt till salu i butiken.



En blommig ficka med monogram fram på förklädet.



Jag har frusit i två dagar nu sedan vi var med på
 en marknad utomhus igår.
Det var kallt!

I min gamla sångbok har jag hittat sången
som jag kommer ihåg att mamma och jag sjöng.

"Snälla sol vill du lysa,
så vi alla slippa frysa...
Kära sol vill du skina,
med de klara strålar dina..."

Hoppas att ni får en trevlig långhelg.
Eva-Lena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0