Blommor & Smock

Nu är kläderna på plats.

Utanför butiken ligger det meterhöga drivor med snö,
men
 inne har en blommig sommarklänning kommit upp. 
Små knappar fram och smock i ryggen.




Vi har gjort iordning en liten hörna där kläderna hänger
 och där man kan prova dem om man vill.



En del av en gammal vikskärm har blivit klädhängare
och de andra delarna kan man stänga in sig bakom.

Den bruna toppen har en jättesöt virkad dekoration
runt halsen.




I köksdelen står en av provdockorna med en skjorta från
Capri och ett förkläde från Nyblom & Kollén.



Båda halsbanden kommer från Jeanne d'Arc Living.
Välkomna till nya lilla klädavdelningen!

Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: Anki

Oj vad jag har missat mycket! Den bruna toppen är som gjord för mig, åh så snygg!

Mm attans vad mycket snö det är...jag försökte trassla mig fram till tvättstugeväggen för en fika i solen, det var ju bara att glömma! Snön ligger ju i 2 meter höga drivor. å mer ska det komma!

Nej, nu håller vi tummarna för våren!



Önskar dig en mysig helg!

Kram kram!

2010-03-12 @ 21:22:56
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hej Eva-Lena!

Kanonfina kläder, vad kul att även sälja lite kläder.

Än har vi inte fått till någon träff, men i morogn tisdag ska ju ses på Mazzarin, det ska bli görkul.

Ha en bra dag!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0