Drömmar & Mod


Jag har just sett en dokumentär om Susan Boyle.
Vilken otrolig lyckokänsla hon sprider.
Så modig och ödmjuk hon är.
Jag är helt tagen.

Två till som förverkligat en dröm är Ingela & Petra
som skrivit boken
Romantiska hem & Inspiration i vitt.  
Det är en fantastiskt vacker bok som
jag har förmånen att få vara med i.

I somras hade de en fest hemma hos Ingela
i samband med att boken var klar.
Ingelas hem är väldigt speciellt och fantasifullt,
och bilderna ni ser idag tog jag hos henne.









En eldskärm som Ingela har gjort så här vacker och personlig.




Tänk att speglar och kristall kan bli så fint tillsammans.




I köksfönsret hängde en tavla som Ingela köpt i min butik
och som jag gjort.
Det blev jag stolt över.



I år ska Ingela & Petra jobba fram en bok till
som ska heta " Lev vackert ".
Det ska bli mycket spännande både att vara med i den
och att se det färdiga resultatet.

Så dröm er dröm & Lev er dröm.

Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: Cilou

Ces photos sont très belles et très douces

j'aime beaucoup les carafes et les miroirs anciens

bizzz

Cécile

2010-01-13 @ 08:32:32
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/
Postat av: Littmarck

Dröm en dröm den vackraste du vet.

Låt sedan drömmen bli till verklighet.

Kram

C

2010-01-13 @ 13:27:31
Postat av: Cilou

Bonjour Eva-Lena,



ma fille est du 17 et ma maman du 24 quant à mon mari il est né le 3 janvier et la marraine de ma fille, est du 14. On n'arrête pas de fêter les anniversaires en janvier.

Chez nous on a très peu de maisons en bois, les anciennes sont en pierre et les nouvelles en béton!

Depuis quelques années, on a quelques maisons en bois qui se construisent. La mienne est une maison neuve, malheureusement! Avec mon mari on a cherché des maison anciennes mais elles sont très chères, alors on a acheté une maison qui n'avait que 15 ans, elle a l'avantage d'être grande et d'être en campagne, nous adorons les promenades à pied, et de chez nous on a de nombreux chemins qui partent ; en plus on a une superbe vue sur les maisons anciennes de notre village.



bises

Cécile

2010-01-14 @ 07:47:32
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/
Postat av: Anki

Hejsan!Vad roligt att du tittade in till mig, nu hittade jag ju till dig! Åh det är inte alls långt mellan oss...har du butik där i Rudskoga? Tänk vad roligt så skulle jag ju kunna komma förbi nån gång!

Jag såg oxå dokumentären om Susan Boyle, och jag blev alldeles tagen av henne...jag tyckte det var jättebra!

Vilket härligt kök du har, som en dröm!



Jag lägger till dig i min lista, för jag tittar gärna in till dig igen!



Ha en mysig helg!

Kram Anki

2010-01-15 @ 22:52:36
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0