Mer snö & Söta flickor


Den här veckan har det snöat som aldrig förr.
Från måndag morgon till torsdag sen eftermiddag fick jag
sitta här hemma och titta på snön.
Det var omöjligt att komma ut med bilen.
Jag skottade så mycket som jag orkade för hand.
Det blev smala, smala gångar som hunden Maja
älskade att springa i. 
Reflexvästen gör det möjligt att hitta henne.




Inomhus blir allr så vackert med den vita snön utanför.
Orkidén lyste på fönsterbrädan.




I veckan kom det vackra askar från Jeanne d'Arc Living.
Perfekta istället för påskägg att ge bort en gåva i.










I butiken är det vårstädat.
I skåpet la jag ut några bokstäver från metallschablonerna.




Ha en bra vecka!
Eva-Lena.





Kommentarer
Postat av: kathrine Svensson

Hejsan!

Hittade just till din underbara blogg, du visar så mycket fina bilder....

Din affär verkar vara en riktig guldgruva!

Kommer snart tillbaka!

Ha en bra vecka!

Kram kathrine!

2010-02-08 @ 06:45:26
URL: http://fagelbla.blogspot
Postat av: Littmarck

Maja hon e gullig hon.

Stor kram till henne.

Sigvard Briard

2010-02-08 @ 13:11:36
Postat av: Lotta Eriksson

Åh, Eva-Lena, vilka supergulliga askar!!! Vi har oxå en massa snö här... gatorna är så smala och så jazzar man runt på isen med bilen - nästan så man nuddar snövallarna ibland! :) Ha det så gott! KRAM Lotta

2010-02-08 @ 21:04:45
Postat av: Cilou

les boîtes sont très belles.

Les pochoirs sont bien sympa pour personnaliser sa déco.

Chez nous le froid est revenu mais nous avons des températures beaucoup plus clémentes que chez vous, vers 0°C

Bizzz

Cécile

2010-02-09 @ 08:38:55
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/
Postat av: Anki

Ja jisses vad det snöat...igen! Men det är ju fortfarande vinter så det får väl gå, hihi!

Vilka fina bilder, dom där askarna är jättesöta och i ditt skåp är det bara mmm...du verkar ha en massa fint i din butik!



Kram kram!

2010-02-11 @ 00:10:30
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Susanne

Åh vad mycket fint du har. När skulle det passa om jag dök ner någon dag, så du har tid att prata lite?

Kram Susanne

Postat av: Susanne

Hej igen!

Jag är ledig onsdagar och fredagar, men slutar annars kl. 12.00. Såg att jag och min kompis Lena bokat oss på Mazzarin på tisdag kväll när du ska vara med. Kul! Då ses vi då och kanske snart nere hos dig i butiken.

Trevlig helg!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0