Snö & Snö & mer Snö


Varje helg i flera veckor när jag ska öppna i butiken
har det sett ut så här. 
Jag är trött på att skotta!




Fönstret klär fint i vitt.
Men var är kälken?




Vi gjorde iordning en skrivplats med ett gammalt skrivbord
där jag skulle ha min laptop.
Men lagom till att allt var klart slutar den att fungera.
Hjälp!
Tog fram en massa fina saker istället.




Skrivstället i zink är en favorit som varit slut i butiken.
Nu har vi fått in dem igen.




Vi har också börjat sälja kläder från Capri Collection,
ett svenskt företag med bland annat fina tunikor.
Jag ska visa dem nästa gång.

Ha det bra tills dess,
Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: Littmarck

Godmorgon.

Kan meddela att Capri collection finns i större storlekar så som 46, 48 och xxl. Väldigt snygga saker. Var i butiken i går och fick en katalog med mig hem som jag genast gjorde en beställning ur.

Värt ett besök bara det.

Mvh

Charlott Kappner Littmarck

Väret

2010-02-28 @ 08:07:34
Postat av: Anonym

Låter ju jättekul och spännande... Kram Mia

2010-02-28 @ 22:09:48
Postat av: moster Bigi

Men visst är det vackert med snön! Fast lite tungt var det när det rasade laviner från taket som skulle köras undan. Det tog några timmar....

Spännande med kläderna oxå, det är bara att önska lycka till!

Kram Bigi

2010-02-28 @ 22:58:27
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej kusinen!

Vad kul med kläderna! Ser fram emot att du lägger ut bilder... :) Förstår att det är lite kämpigt med all snön nu, det tycker Jakob oxå efter att ha skottat taket i 3 dagar!

Kram Lotta

2010-03-01 @ 21:49:30
Postat av: Cilou

Le porte lettres en zinc est très beau, c'est un bel objet,

Chez nous le temps c'est raddoci, mais ce week-end nous avons eu une tempête qui a fait de nombreux mort en France, dans notre région nous n'avons pas eu beaucoup de dégats, que des arbres tombés, des tuiles envollés ou des verrières cassées.

Bizzz

Cécile

2010-03-02 @ 09:47:14
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0