Oväntade blommor.


Häromdagen när det kändes lite motigt
fick jag helt oväntat den här söta buketten.
Tack Eva!
Vad glad jag blev. 




Båda Madonnorna från butiken ville jag ha med  på
bild bland blommorna.




I veckan målade jag ett nyckelskåp och använde en av
möbeldekorationerna från Jeanne d'Arc Living.



Dom var väldigt lätta att använda och just
det här passade så bra i utseende och format.

I maj kommer boken Lantlig Charm ut.
Fantastiska bilder tagna av fotograf  Katarina Nilsson
och styling  av Anette Hjerpe.
Jag har förbokat ett antal som jag kommer att ha
till försäljning i butiken.



Väntar nu på det nya snöovädret och det är faktiskt
lite pirrigt. Förra gången blev vi ju helt isolerade i flera dagar.
Nu räcker det med snö!

Ha det gott,
Eva-Lena.

  


Kommentarer
Postat av: Anki

Hejsan!

Åh vilka fina tulpaner, vet du jag har en likadan kanna som du!

Vad fint nyckelskåpet blev, vilken skillnad det gör med bilder!

Mm här är det värsta snöstormen...har precis kommit in från hundpromenaden, det finns ju ingenstans att gå...det har drivit igen överallt!

Hoppas plogen kommer inom en snar framtid, för sist tog det tre dagar...inte ens posten åkte in!



Ha en mysig kväll!

Kram Anki

2010-02-20 @ 18:19:48
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0