Fler fina nyheter i butiken.


Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med,
det har kommit mycket nytt.
Den stora korgen i trä med handtag gjort av en gren
är riktigt fin.

 





En zinkkasse med fyra avdelningar, perfekt att ha
som adventsljusstake.
Eller dekorera med mossa, blommor, ett ljus och lite pynt.




Den lilla glasflaskan är söt med en blomma i.
Kanske en vid varje tallrik!




 Formen av ett hjärta är alltid mysig.
Vi har nya korgar i Fil de fer i två storlekar.




Till sist gammeldags klädnypor.
Jag ska patinera några med mörkt vax
så de ser riktigt gamla ut.



Imorgon måste mina saker från Frankrike komma.
Jag börjar bli riktigt orolig, de har varit
på väg i två veckor nu.
Jag vill gärna visa vad vi får.
Tills dess, Må bra!
Eva-Lena.  


Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj, vad mycket fint du har. Gillar specillet hjärtskålen i tråd, åste bara ta mig ner, varför ska det vara så svårt?

Ha en fin helg!

Kam Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0