Vänskap och Lycka.

Först vill jag tacka Anneli för att vi fick visa våra
varor hemma hos dig häromdagen.
Det var jättetrevligt.
TACK!

I morse före klockan 8 fick vi en  ny leverans från Miljögården
med många fina saker.
Bland annat en gammeldags flaska med  texten Vänskap och Lycka
som är rolig att ge bort eller att få.



En ängel  att ha ute.



Vi fick också flera olika plåtburkar med barn eller blommor på.






Vid min tavla inne i butiken ställde jag den nya ljuslyktan med fransk
text på. 






Vi har öppet hela helgen torsdag till söndag
13-17.
Välkomna!
Eva-Lena.



Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad mycket fint du verkar ha i din butik, jag blir så sugen att åka ner och kika in. Får snart ta och göra det. En mysig utflykt med några kompisar...

Ha en trevlig helg!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0