Nu har svalorna kommit till oss igen!


Nu är våra favoritfåglar här igen.
I onsdags hörde vi dom svischa förbi.
Nu måste vi se till att alla dörrar till ladan är stängda,
för har de väl börjat bygga sina bon därinne kan man ju inte kasta ut dom.
Det är kul att se hur dom sitter och vilar på telefonledningen.



Alldeles innan jag tog den här bilden satt det två svalor där,
 men men...
Jag kunde visst inte smyga så bra.

Vi har några nya tavlor från Miljögården.
Bland annat den här.




Vackra hissgardiner har också kommit i veckan.
Vita med broderi och knytband.





Närbild av broderiet.

Imorgon ska jag försöka komma iväg på Loppis,
sedan öppnar jag butiken kl.13.

Trevlig Helg med sol, blommor och fåglar.
Eva-Lena


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Tack för titten hos mig, alltid kul med nya besökare. Jag hittade ju dig häromdagen.

Det är något speciellt med svalor, fin tavla och hissgardiner du har i din butik.

Vi får försöka komma ner till dig längre fram.

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0