Blommor och skir grönska.


I år har nog våren slagit alla rekord.
Nästan allting blommar ju på en gång.
Påsk och pingstliljor, liljekonvaljer och botaniska tulpaner.
Som inte det var nog har spirean börjat blomma.
Vi har hängpilar framför huset och de är så vackra i motljus på kvällen
just när bladen håller på att slå ut..




I skogsacken mot sjön hittade jag i veckan både liljekonvaljer och skogsvioler.



Även innomhus vill jag att det ska blomma.
I hallen hänger en tunn gardin från Jeanne d'Arc Living.
Mönstret är underbart, och vackert mot vitmålade väggar.




Några fina nyheter har kommit in till butiken i veckan.
En broderad tygpåse perfekt natt ha bomull i,
och hjärtan i zink i tre storlekar.





'
Imorgon ska jag rensa rabatter eftersom även ogräset verkar
växa utan att tveka.
 Tack alla som varit här i veckan och varit   så positiva.
Det värmer!
Eva-Lena.

.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hejsan!

Vad fin blogg du har.

Jag hittade dig genom Rum 21, Jeanette tipsade mig när jag var där och handlade idag. De har så mycket fint.

Kul att hitta dig, jag får ta med några kompisar och titta ner någon gång. Jag lade till dig på min blogglista.

Ha det bra!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0