Fler varor från butiken.

Jag fick ett så vackert julkort från Jeanne d'Arc Living.
Tryckt på tjockt handgjort papper.De har fler varor i samma serie.  
I butiken finns strutar och tändsticksaskar.

 



Foto: Jeanne d'Arc Living


Den vita amaryllisen slog ut lagom till jul med dubbla kronblad.




Vi säljer tvålar och doftpåsar från franska L'occitane.




Antika franska dukar med monogram 55 x 55 cm.







Vi har just nu tre olika kuddar från Jeanne d'Arc Living.
De blommiga är 50 x 50 cm eller 50 x 70 cm.
Virkat överkast för enkelsäng 1.35 x 2.40.

 


Nu ska jag plocka undan julen för den här gången,
men ängeln får stå kvar i sin hylla.




Detta var allt för idag, på återseende.
Eva-Lena

Kommentarer
Postat av: Adam

Du lär dej mor=) Fortsätt blogga även om inte jag är hemma nu!

2009-01-07 @ 10:55:46
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej kusin!

Vilken jättefin blogg du har!!! Nu har jag fått adressen, så nu ska jag gå in och titta lite då och då. Ska försöka komma förbi och titta "live" framöver oxå!

Kramar, Lotta

2009-01-07 @ 20:39:59
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej kusin!

Vilken jättefin blogg du har! Nu när jag har fått adressen ska jag gå in och titta lite då och då... Ska försöka komma förbi och titta lite "live" framöver oxå! Lycka till!

Kram, Lotta

2009-01-07 @ 20:44:54
Postat av: Adam

Du skulle ju skriva ett till inlägg medans jag inte avr hemma! =)

2009-01-09 @ 08:09:08
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0