Några nyheter.


Nu har det äntligen börjat komma lite nya varor.
Jag har väntat varenda dag men det har varit lika tomt och lika grått.
Så blev jag hembjuden till en dam som bor några byar ifrån oss.
Hon målar  så vackra blomtavlor.
Vitt och lugnt, men ändå uttrycksfullt.



De små tavlorna är 24 X 33cm
och priset är 240kr.



De större är 33 x 41cm och kostar 340kr.
 
Det har kommit flera varor från  Design and Country House.
Två olika lampskärmar.
Med spets...



eller med hålsöm.



Söta lavendelpåsar som kostar 70 kr.



Träbokstäver som är 40cm höga och lagom slitna.
De kostar 220kr.



Till sist vill jag visa dopängeln.
den är 68cm lång och har små pärlor fastsydda
nertill längs spetsen.




Från och med den 30 januari har vi öppet
 på lördagar mellan 13.00 - 17.00.
Passar inte den tiden går det bra att ringa.

Välkomna!
Eva-Lena. 


Kommentarer
Postat av: Ulla Liljorstrand

Hej Eva-Lena.

Vilket medium vi sitter vid nu, Nina och jag. Vilka fina saker Du säljer. När det blir vår, så kommer Nina och jag och hälsar på.

Kram Ulla

2009-02-14 @ 19:07:45
Postat av: David Jansson

MVG++ på lampan som lyser

2009-03-09 @ 17:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0