Det blir inte ljust idag.


Idag blir det inte någon fotografering eftersom det inte blir ljust.
Vi har ljusrelä på våra utelampor och idag har de inte slocknat.
En bild som jag tog för några veckor sedan får vara med istället.
En fantastisk bukett som jag fick av Helena.
 Buxbom, mistel och lummel.
Tack så mycket.
Den är torkad nu och fin på ett annat sätt.





Ett vitt band och några zinkhängen. Så fint.





Ingången till butiken för några dagar sedan.


Några ljusspridare på tallrikshyllan i matrummet.




Nu kan jag bara vänta på ljus och gärna lite sol.
Hälsningar Eva-Lena.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hejsan Vännen! Jag tänkte på om jag var tydlig med att du bör skriva ut mailet med avtalet och sända avtalet åter? Gör gärna det annars. KRAM Petra

2009-01-11 @ 23:01:16
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com
Postat av: Adam

Dags för ett nytt inlägg..? =)

2009-01-13 @ 17:44:39
URL: http://adamraaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0