Butiken har öppnat!

Nu har den lilla butiken varit öppen på helgerna under advent.
Efter att Anneli klippt av bandet, som var ett hampasnöre, var vi igång.
På snöret hade jag hängt ett trähjärta med texten "Bonheur".
Det hänger nu innanför dörren med hopp om lycka till vår lilla butik. 





Det var inte lätt att ställa upp alla saker på hyllorna så att det såg bra ut.
Min moster kom och hjälpte mig att organisera upp allt och att få lite julfint.











Nallarna kommer från Bukowskis Design.
 Det var inte lätt att välja ut vilka jag skulle köpa in bland alla underbara små kompisar.




Nästa gång ska jag visa mina varor från Jeanne d'Arc Living.
Tills dess, ha det bra!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0