Blommor och fjärilar.

En liten broderad skylt fråm Frankrike. Bara 6 x 5 cm.
En present till mig när butiken skulle öppna.
Nu sitter den på dörrfodret vid ingången.




Bara genom att titta på de här förvaringsboxarna blir jag glad.
Blommor och fjärilar i vackra milda färger.
Vi har dem i butiken i tre storlekar.
De kostar 150, 160 och 170 kr.




Så här ser locket till mellanstorleken ut.




Porslinsmuggen i samma serie i tunnt benporslin
kostar bara 89 kr för två.
Pressglas är fint till och vi har några äldre sockerskålar och gräddsnipor.




Anteckningsbok  och adressbok med samma milda färger.
79 och 55 kr.
Klicka på bilderna så förstoras de.

                        


Nu vänder jag på skylten för idag.
Ha det bra, Eva-Lena.





Kommentarer
Postat av: Adam

Vad duktig du är=)

2009-01-14 @ 10:43:24
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Charlotte Eriksson

Heja dig, kusinen!

Du är ju riktigt haj på detta nu!

Åh, vilka vackra saker!!! Blev alldeles såld på adressboken... o anteckningsboken... jag bara måste kommma förbi snart!

Kram, Lotta

2009-01-14 @ 15:47:24
Postat av: Anonym

Hejsan

Nu har jag varit inne och kikat på din blogg. Jasså du är också en sådan där historienörd och dessutom tittar på konst. Roslin är häftig. Själv håller jag på och rotar i italien renässansen. Sidan känns ljus och rofylld, många fina saker som ger sig själva när man fotar dem. Jag är även på gång med en blogg. Kul!

annika

2009-01-14 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0