Vackra Vinterdagar.



Vilken vacker vintervecka vi har haft.
Lagom kallt och så den gnistrande vita snön.
Och sol!



Utsikten  från  köket som jag aldrig tröttnar på
 och som ständigt ändrar sig.
Nu är sjön frusen och då blir det helt tyst.

Våra katter sitter och njuter av vårsolen
på trappan till baksidan av butiken.




Inomhus har vi en fantastisk bukett.,
i blekaste rosa och vitt.




Var i Karlstad igår och inne i butiken noll54.
Vad mycket fint det finns där!
Köpte ett par stolfodral med volang och monogram.
Vi har fått ett par gamla stolar som jag ska måla,
och de kommer att passa perfekt.  

Till veckan kommer det varor  till vår butik från Nyblom och Kollén
och från Sufraco Savon de Marseille.
Så fort jag har packat upp återkommer jag med bilder.
Ha en fortsatt trevlig helg,
Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: Adam

Det tar sig mor! Du är så duktig, det är mycket bättre nu:P

2009-02-22 @ 21:51:09
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej kusinen!

Din hemsida är verkligen jättefin! Du är så duktig på att ta fina bilder! Kram Lotta

2009-02-24 @ 16:34:56
Postat av: David Jansson

MVG++ på bilden

2009-03-09 @ 17:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0