Vårnyheter från Chic Antique.


En leverans från Chic Antique.
Jättekul att packa upp alla fina saker.
Här är några av nyheterna.

Ett pärlhjärta på metallpinne att lysa upp blommorna med.




Skål och kanna i fajans.



Även trärullen i gammal stil är från Chic Antique,
och servetterna är från Jean d'Arc Living.

Skålarna finns i två storlekar.
198kr för den större och 98 för den mindre.
Kannan kostar 175kr.




Flugnät med porslinsknopp i form av en ros ,195kr.




En liten vas 67kr och ett fat på fot 98kr.




Fler bilder kommer om några dagar.
Vi har köpt en ny kamera och jag känner att jag måste
fundera ett tag innan jag ger mig på den.
Snöiga hälsningar med utsikten över sjön från vårt kök,
Eva-Lena.


 

 

Kommentarer
Postat av: Adam

Hej! vad duktig du är=) JAg har gjort lite ändringar angående arkiv m.m. Du kan väl höra av dej och säga om det blev bra..? VIlle du ha så du kan lägga upp små bilder på andra sidan av bloggen?

2009-02-10 @ 08:01:11
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Petra E

Hejsan Vännen! Fick du mitt mail för några veckor sedan? Det är helt hysteriskt mkt just nu men så fort det blivet den 3 mars så ska det forhoppningsvis vara lugnare mer bokningar osv. Så gott med lite nya teesorter hos dig och så mkt nytt tjusigt du tagit in! Hur går det med bilder och så? KRAM Petra

2009-02-12 @ 06:37:56
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0