Städa & Baka


Nu börjar jag att känna mig lite stressad.
Som vanligt kommer julhelgen väldigt hastigt på.
Jag är inte särskilt duktig på att baka,
men något hembakt måste ju finnas till jul.
Det är i alla fall en vacker miljö för bakning.


 




Vi har fått så mysiga tavlor i butiken.
Den här texten tar jag till mig.




Den här lilla koppen hittade jag på loppis i somras.
Bättre att sätta sig ner och ta en paus
när det blir för mycket att göra!





En ny zinklåda har vi också fått,
 med fint motiv på locket.
Den är rätt liten och passar precis till två
väldoftande tvålar.




En julig bild från butiken med
Änglanallen Rafael.
Lingonkransen har grannflickan gjort åt oss.
Tack Alice!



Snart är det Lucia och vi hoppas på lite snö och julstämning.

På återhörande,
Eva-Lena.







Kommentarer
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej!

Lika roligt varje gång du har lagt in nya bilder! Och taveltexten är fantastiskt fin - stämmer så bra!! Kram på dig! /kusin Lotta

2009-12-07 @ 16:10:09
Postat av: Littmarck

Hej kompis.



Man måste inte baka till jul, det gör jag aldrig.



Hur man än gör blir det jul, vare sig man bakar el inte.



Stoor kram

C

2009-12-07 @ 23:27:20
Postat av: Littmarck

kommer förmodl på lördag och kollar läget i Värmland.

Kram

C

2009-12-09 @ 12:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0