Solsken & Rimfrost

Äntligen har det slutat att regna!
Det blir så ljust och vackert med solsken & rimfrost.
Jag kan inte titta mig mätt på våra nya fönster.


De fina Julkransarna lystes också upp.




Den hjärtformade ljusstaken från Chic Antique
får lysa från insidan.
Tillsammans med stora julkulor i räfflat fattigmanssilver.


Hyllan i zink från Frankrike finns i 3 storlekar.



Allt på hyllan, utom den underbara Julboken från
Jeanne d'Arc Living är nyheter. 
Boken har jag kvar i ett fåtal exemplar,
men den lilla söta lyktan, zinkhjärtat och zinkburken finns det gott om.
På skylten står det "Chambre d'amis",
"Rum för vänner".
Kan det finnas ett bättre rum?


 


Zinkburken finns också i tre storlekar.

Vi har även fått in strutar som är gjorda av gamla notblad.




Till sist en vacker bild av vad naturen visar en vinterdag.




Ha det bra,
Eva-Lena.


  

 

 




Kommentarer
Postat av: C

Wow, vad fint. Jag längtar till vårt Väret..

Burk och ljusstake, verkl superfina.

Vet du vad? Min man har givit mig shopping förbud. Fniss, fniss.. Det brukar gå över när han glömt förra månadens räkningar..

Hoppas ni får en bra helg.

Kram

2009-12-05 @ 08:22:55
Postat av: Pappa och Ulla

Du är duktig med dina fina bilder och kommentarer.



Det var trevligt att träffa Adam och Anna.



Vi se om tre dagar.



Hälsningar

2009-12-06 @ 19:04:03
Postat av: Pappa och Ulla

Du är duktig med dina fina bilder och kommentarer.



Det var trevligt att träffa Adam och Anna.



Vi se om tre dagar.



Hälsningar

2009-12-06 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0