Vintage by Nina.

Vilken fantastiskt fin bok, Vintage by Nina.
Mycket vackra bilder och miljöer,
dessutom intressanta fakta.




Jag har sett många reportage som Nina Hartmann
och Maria-Isabel Hansson gjort tillsammans,
och jag blir mycket inspirerad.

På min önskelista har det länge funnits en gammal provdocka.
Min man hittade en underbar gammal dam på loppis
i Frankrike för några veckor sedan,
och nu står hon hemma hos oss.



Hon är så fin!
Hel igen efter att ha varit isärplockad och ha haft ett avsågat
stag för att kunna flyga till Sverige.


Vi har flera fina böcker i butiken.
Ninas och Maria-Isabels bok säljer vi för 445 kr,
Lantlig Charm och Romantiska Hem & Inspiration i Vitt
kostar nu endast 298 kr.



Webbutiken fungerar nu även om många varor som finns
i butiken inte är upplagda i webbutiken ännu.
Vi jobbar för fullt på det.

Ha en bra vecka,
Eva-Lena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0