Nya inspirerande textilier.


Den här veckan har jag fortsatt att uppdatera vår nätbutik.
Titta gärna på alla våra nyheter.
www.karinlinnea.se
eller använd länken i marginalen.

Vi har tagit hem flera olika textilier,
bland annat den nya serien Elsa från Boel & Jan.
Jag visar en inspirationsbild från deras hemsida.




Vi har längder, hissgardiner och kuddar i butiken,
både i linnefärg, som på bilden, och i helt vitt.
Kuddarna finns upplagda i vår nätbutik
under rubriken nyheter.




Trevlig Helg,

Eva-Lena.



Kommentarer
Postat av: Lantlivsanette

Halloj där !!

Åhh vad mycket fint du har !! Boel och Jan handlade vi också av i vår butik...

Tack söta du för den fina kommentaren inne hos mig, jaa det är inte lätt då barnen ska flytta hemifrån..men man får lov att vänja sig, vår dotter har inte flyttat så långt, vi kan hälsa på hos varandra ofta...bara 15 min till henne..

Kraaam Anette

2011-11-15 @ 06:25:46
URL: http://www.lantlif.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0