Vackert porslin & Ledsen hund


Vilken vecka!
Lilla Maja har varit hängig ett tag och igår opererades hon
akut mot livmoderinflammation.
Hon är inte så livlig nu, utan tittar på oss med ledsna ögon
och svansen mellan benen.
Lilla stackarn.
Nu ska hon bara vila och äta, och försöka bli kompis med
sin stora tratt. 

Jag har fått några leveranser i veckan som jag ska försöka
få fram i butiken till lördag.
Bland annat det vackra blå porslinet från Green Gate.



Och den härligt prickiga duken.



Från Miljögården har vi nu fått kannor och sockerskålar
i den fina serien Siluett.




Välkomna att titta in i butiken!

Eva-Lena & en ledsen Maja



Kommentarer
Postat av: annika

Stackars maja...hoppas att hon repar sig. Trodde att jag skulle träffa dig hos Ingela och Petra i kväll.



Kram

annika

2011-05-20 @ 23:01:54
URL: http://annika-dittenochdatten.blogspot.com
Postat av: Maja

Men nej så tråkigt med lilla Maja. Hoppas verkligen hon är på bättringsvägen. Jag får komma och titta till er i veckan som kommer. Krama lilla Maja från mig och hälsa att hon ska krya på sig.

//Stora Maja

2011-05-20 @ 23:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0