Randig Pyjamas & Sommarlängtan


Maja är inte glad på mig.
Antingen måste hon ha tratten, eller värre ändå,
den randiga pyjamasen!

Jag har sytt den till henne, vilket inte var lätt.
Hon var inte särskilt road av att prova.
Men, när hon har den kan hon inte slicka sig på operationssåret.
Har hon tratten kan hon inte gå för hon fastnar överallt,
så jag tyckte att en skräddarsydd pyjamas var en strålande idé. 
Där har vi delade uppfattningar.



Att vi har sovit på en madrass på golvet i vardagsrummet
sen hon opererades för att hålla henne sällskap
gör henne inte vänligare inställd.

Men hon är INTE bortskämd.

Häromdagen lyste solen en stund i alla fall.
Det kändes, en kort stund, att sommaren snart är här.
Den nya kudden från butiken ger mig också sommarkänslor.



Den finns i två färgställningar och kostar 135 kr.

Den blommiga stolsdynefodralet med rosor och volang är också härlig.

 

Den har vi i beige eller rosa och de kostar 148 kr.

Till sist idag visar jag den lilla fjärilskålen som man blir så
glad av att titta på.



Trevlig Helg
önskar 
Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: Birgit Larsson

Du får hålla upp lilla Maja framför spegeln så hon ser hur stilig hon är!

Kramar

2011-05-30 @ 17:58:15
Postat av: charlott

Vad gullig hon är i sin särk.

S hälsar m vift och tass.

Ses snart

C

2011-06-01 @ 05:25:34
Postat av: Adam

Fin pyjamasen var! :)

2011-06-01 @ 15:44:23
Postat av: Henrik

Ser ut som fina saker i butiken. Går det bra med försäljningen i sommar?

2011-06-14 @ 22:28:17
URL: http://antikasaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0