Romantik & Vivaldi



Kanske blev vi inspirerade av atmosfären i Venedig,
eller så är det vårkänslor i allmänhet.
Nu ser jag flera par som smugit sig in i butiken.
 





En större figurin från Willow Tree, hela 23 cm.
med det vackra namnet Promise.

Trycket med änglar i svart & vitt har ju funnits ett tag,
men jag tycker det är så fint.
Jag har lampskärmar, kuddfodral och hissgardiner i butiken.








Och på den nya plåtskylten som kom i veckan finns samma
romantiska par i färg. 



Sitter annars mest och drömmer mig tillbaka till sagostaden...
Vi lyssnade ju på en Vivaldikonsert som var helt fantastisk.
Ska berätta mer om det nästa gång.
Trevlig Helg önskar
Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: Birgit Larsson

Bilder o figurer man blir glad av!

Vi önskar er en Glad Påsk!



Kram

2011-04-22 @ 11:21:38
Postat av: Susanne

Vilka vackra bilder och mycket fint har du. Jag är såå nöjd med mina saker. Hoppas pengarna kom in till slut...

På påskafton firar vi min dag och några dagar senare mammas. Då ska hon bl.a få den fina änglatavlan.

Glad påsk!

Kram Susanne


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0