Vackra Spetsar



Bland de nya kläderna finns också en fin beige tunika.
Den är så välarbetad, och underbar tillsammans med
den stickade tunna sjalen.






Från Chic Antique kommer den här hyllan som
har zinkklädda lådor.




Idag har det varit en vacker höstdag här i Värmland,
och utanför butiken har jag samlast ihop lite gamla saker.
Allt, utom krukan och blomman, har andra kastat bort
och jag tycker de är fantastiska skatter!



I veckan hoppas jag att mina varor från Miljögården kommer.
Det blir mycket spännande att se.

Visar bilder så fort de kommer.

Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: annika

Hej! Oj vilken vacker sjal♥

Undrar just vilket pris det är på den?



Kram

annika

2010-09-19 @ 22:51:55
URL: http://annika-dittenochdatten.blogspot.com
Postat av: Cilou

j'aime beaucoup le charme désuet de cette tunique

Bizzz

Cécile

2010-09-22 @ 08:39:52
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0