Krukor & Böcker


Förra gången skrev jag att jag skulle visa sjalen och tunikan
tillsammans, men sjalen är slutsåld.
Ska försöka få tag på fler.

I veckan fick jag nya fina varor.
En vacker serie i glaserad stengods.





"Boken" är en låda, perfekt för värmeljus.



Det kom så mycket varor att vi var tvugna att åka
och köpa nya bokhyllor.
Nu har vi snickrat och burit saker i flera dagar,
 men det blev riktigt fint tillslut.

Hörde just att det ska bli fint väder i veckan,
Brittsommar, det låter bra!

Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: annika

Oj har ni fått in så mycket varor. Tänk att det finns så mycket fint som man önskar sig. Hoppas att det är bra med er.

Kram

annika

2010-10-03 @ 23:17:27
URL: http://annika-dittenochdatten.blogspot.com
Postat av: Adam

Du får ta en bild på hyllorna så jag få se hur det ser ut :)

Fint med den vita ljungen också! (det är ljung va?)

2010-10-07 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0