Tiden rusar iväg!

Oj vad tiden går fort nu.
Jag går bara runt och ska göra allt,
men det blir nästan inget gjort.
Idag var det ju så himla skönt att sitta i solen och fika,
rensa ogräs och tänka på lite nya blommor.
Och sen har dagen snart gått.
Det är länge sedan jag skrev något på bloggen såg jag.

Det nya numret av Jeanne d'Arc living magasinet är så fint.
Det har jag också blivit sittande med. Länge.
Vi har några ex kvar i butiken.




Ett gammalt broderi från farmor och knappar från
Frankrike ligger framme som dekoration.
Det ser lite sommrigt ut.



Ett notpapper och lite grovt snöre blir
så vackert att knyta runt några ljus.
Jag har fått dem i present men tycker de är så fina
så de får också ligga framme.




Vi har fått in lite nya kläder från Capri som
jag tänker visa nästa gång.
Vackra kjolar i vitt.

Ha det bra i vårsolen!
Eva-Lena.




Kommentarer
Postat av: Anki

Visst är det så, det är ju så skönt att sitta med näsan mot solen och bara njuta!

Tiden bara försvinner och helt plötsligt är det kvällen!

Har man tillgång till nya magasinet, ja då kan man fastna hur länge som helst, hihi!



Ha en bra dag!

Kramis!

2010-05-06 @ 14:12:47
URL: http://ankislillavarld.blogspot.com
Postat av: Ullis

Jag längtar tills ditt nästa blogginlägg, då du ska visa upp kjolarna. Jag blir så nyfiken! :D



Ha det gott!

2010-05-08 @ 18:48:48
URL: http://garboochjag.wordpress.com/
Postat av: Petra

titta gärna in på dolda bloggen o ge feedback på uppslaget! Kram

2010-05-09 @ 00:02:26
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0