Öppet i helgen.


Idag blir det ett kort inlägg.
På Söndag den 6 juni har butiken öppet mellen 12-16.
Annars är ju de nya öppettiderna 12-18.
Lördag, öppet vanliga tider.

VÄLKOMNA!

Häromdagen var vi i Stockholm igen,
och den här gången tog jag kort på rätt person!

Lilla Maja var med, för dagen med en rosett i blått och gult.
Hon blev så glad när hon såg sin lillhusse.



Om en vecka kommer en ny leverans från Frankrike,
Comptoir de Famille.
Många fina saker blir det.
jag återkommer med bilder.

Ha en trevlig helg önskar
Eva-Lena.

 


Kommentarer
Postat av: Littmarck

Vilken underbar bild. Sicken schnögger pöjk o finer hunn.

2010-06-03 @ 23:21:21
Postat av: annika

Hej! Berättade Jonas att mannen och jag kom förbi i lördags? Sa han att jag köpte en Majvi? Söööööt liten sommarklänning.

Synd att du inte var hemma men det får bli en annan dag då U är med.

Vi ses/annika

2010-06-09 @ 13:57:03
URL: http://annika-dittenochdatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0