Äntligen fick jag mina varor från Frankrike!


Äntligen har mina varor kommit!
Dom var spårlöst borts i 15 lååånga dagar.
Det var inte bra för mina nerver  eftersom det var betalt i förskott.
Det mest otroliga är att hela pallen stått på en fraktterminal 8 mil härifrån.
Dessutom har den körts förbi vårt hus på stora vägen som ligger
200 meter från huset,
men de hittade inte hit!!!
Vad ska man säga?

Det är i alla fall mycket fina saker,
bland annat det här.

 

Ett servettställ i kraftig lite rostig smide.
I den franska marmeladskålen, ett ljus med doft av bakat äpple.
Otroligt väldoftande, och man har kvar en vacker skål
 när ljuset brunnit ner.
Tändsticksasken har en söt bild och långa behändiga braständstickor.




Ett ställ för diskborste och tvål i brunt smide och  en 300 grams kub
Savon de Marseille.




Gammeldags franska kaffeburkar för kaffepaket och kaffefilter.




En mysig födelsedagpresent.
Ett doftljus i en bägare av metall med inskriptionen,
Minne av en lycklig Födelsedag.




Jag återkommer om ett par dagar med fler vackra saker
direkt från Frankrike.
Hoppas Allhelgonahelgen blir vacker och fridfull
önskar,
Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: Mia

Hej!

Nu måste jag bara komma förbi en dag!! Har varit in och tittat på din sida (har väntat på sakerna) tänk hur det kan bli..kram Mia

2009-10-31 @ 11:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0