Om boken Romantiska hem & Inspiration i Vitt.


Igår var jag bjuden till Ingela & Petras releaseparty.

Med trumpet och bandklippning invigdes boken.
Den är fantastiskt vacker.
De har lagt ner ett otroligt arbete och vägen till färdig bok var lång och slitsam.
Men vilken bok!!!

Idag vill jag visa några av våra bilder som inte är med.
 








De vita muggarna ingår i serien Lucca från Chic Antique.
Vi har också skålar, djupa tallrikar, tekanna,  socker & gräddskål och kanna
i samma serie.

Tack Ingela & Petra för att ni orkade fullfölja er dröm och skapa
den här vackra boken.
Den första upplagan är redan slutsåld på förlaget.
I många butiker är den slutsåld,
( jag har några exemplar kvar )
 så kan man säga något annat än
 GRATTIS!

Eva-Lena.




Kommentarer
Postat av: Petra

Hej Vännen! Så otroligt glad jag blev över att du och din vännina ville komma på vårt invigningsparty!!! Det värmde oss så mkt!! KRAM petra

2009-08-16 @ 20:02:58
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com
Postat av: Susanne

Hejsan!

Vilka otroligt fina bilder du visar, så charmigt.

Ni verkar ha haft en trevlig kväll i går. Måste kika i boken. Den andra boken och tidningen ser också fina ut. Kanske jag kan få mig en tur ner till er i helgen, det vore mysigt och kika in hos er.

Kram Susanne

Postat av: Mia

Hej Eva-Lena!



Åh vilka fina bilder!

Ja, boken är såå fin, helt fantastiskt vilket jobb det gjort, tjejerna.

Det var så roligt att få ta del av deras stora dag i lördags och jätteroligt att träffa dem, dig och andra bloggare och butiksägare ♥



Stor kram

Mia

2009-08-17 @ 12:38:11
URL: http://lillablanka.blogspot.com
Postat av: ingela/inspiration i vitt

Hej Eva-Lena, tack snälla du för att du och din väninna kom och gjorde våran dag till något alldeles extra, en dag att alltid minnas och bevara i mitt hjärta.

Så fint du skriver om oss och dina övriga bilder som du visar är underbara.

Kram/Ingela.

2009-08-17 @ 15:04:48
URL: http://inspirationivitt.blogspot.com
Postat av: annika

Hej Eva-Lena! Jag fick tag i boken på PK Design på Storgatan i Örebro. De har inte så många kvar nu. Vilken tur jag hade som hittade den eftersom den går fort åt. Så roligt för alla er som är inblandade. Har bara tittat på några sidor ännu. Men den är så fiiin. Ska hjälpa dottern som ska flytta igen.

Kram Annika

2009-08-18 @ 20:33:02
URL: http://annika-dittenochdatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0