Duka Utomhus


Idag har vår lokaltidning, NKP, ett reportage från butiken.
De var här för några dagar sedan och tog bilder.
Vi hade tur med vädret för det var varken regn eller blåst.
Viktigt, eftersom vi var utomhus.
Jag hade gjort iordning två olika dukningar.
En allmoge och en mer romantisk.
Visar här mina bilder.



Här har jag dukat upp mot ladan.
Blandat med gamla saker, kryddor och varor från butiken.
 Porslinet är från Green Gate.

Nästa dukning är den romantiska, på verandan.



Även det här porslinet är från Green Gate.
Som servettring har jag använt björkris och gjort en knut på.



I helgen har vi öppet 10 -16 på lördag för då är det kosläpp
i Gammelgården här i Rudskoga.
På Söndag öppet vanliga tider dvs 11-16.

Välkomna!




Kommentarer
Postat av: Birgit Larsson

Det var jättefina dukningar! Kram

2012-04-27 @ 20:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0