Sol & Fågelkvitter


Äntligen känns det vissa dagar som om
våren är på gång.
Det är ju ljust nu till klockan är över 6.

Det nya numret av Jeanne d'Arcs magasin sprider vårkänslor.
Oj vad mycket fint.




Några vårnyheter har också kommit in i butiken.
Den rostiga krukan på fot tycker jag mycket om.
Passar så fint med den nya zinkburken.




Vi fick också den rostiga lilla hinken.
Perfekt till vårblommor.
Här skymtar man den lite grann.




Så måste jag visa min tavla.
Lite skadad och fläckig av ålder.
Den är målad 1905 och får mig att tänka på en
vilsam dag längs en flod i Frankrike.
Kanske konstnärsbyn Grèz
där bland andra Carl Larsson bodde i många år.

 

Dit vill jag åka.




Nu ska jag gå och lägga mig.
Imorgon bitti är det kvinnofrukost med över 90 anmälda.
med bland annat visning av
kläderna från Capri.
Det ska bli kul.

Ha det bra,
Eva-Lena.



Kommentarer
Postat av: alex

Inredning intreeserar mig inte så mycket, men måste säga att du hade en jätte fin blogg ! :)

2010-03-08 @ 16:08:29
URL: http://makeyourchoice.blogg.se/
Postat av: Cilou

Ta déco avec les oiseaux est adorable, tu as toujours de très beaux objets.

Nous attendons avec impatience ce printemps si long à venir.

Bizzz

Cécile

2010-03-10 @ 16:50:57
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0