Äntligen smälter snön!


Idag kom mannen hem så att jag kan låna hans dator.
Det är hemskt att vara utan dator.
Har också fått lite nya varor vilket alltid är lika roligt.
Den här lilla fågelholken med zinktak tycker jag mycket om.
Vi gillar att ha en massa olika fåglar i trädgården,
och har matat dem flitigt den här kalla vintern.
  




 En ny zinkask med ett diskret änglamotiv fick vi också.
Passar perfekt till en liten sockerask.



Ljuslyktan fick genast flytta in till huset.
Jag såg hos min vän Ellinor att hon hade
 en Madonna i en stor lykta.
Det var så fint så jag gjorde likadant.



På nära håll ser det ut som ett altarskåp.



Ute smälter snön och det rasar stora isblock från taket.

Underbart!

Tack alla ni som kom till Mazzarin i tisdags kväll,
det var jätteroligt!

Ha en trevlig helg,
Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: littmarck

Vilka fina saker. En sådan lykta vill jag gärna köpa.

Ses senare.

Kram

C

2010-03-20 @ 06:37:13
Postat av: Mia

Mazzarin ??? var o vad??

2010-03-21 @ 19:17:58
Postat av: Cilou

Bon printemps,



J'adore les petites maisons d'oiseaux, celle-ci est adorable.



bizzz

Cécile

2010-03-22 @ 07:51:32
URL: http://ciloubrodeetbric.canalblog.com/
Postat av: mia

Hej! Nu står den fina lyktan i min hall:) Ses gör vi nog snart igen...



Maria

2010-03-27 @ 21:57:19
URL: http://miahjartabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0