Melon, Lavendel & Gurka.

Nu har jag varit på Formexmässan och beställt mycket nytt.
Det är svårt att bestämma sig när det finns så mycket att välja på.
Supermycket folk och supervarmt och jag blev supertrött.


Jag hann få en leverans till med lite nytt och fint i veckan.



En kund hade en så bra idé och det var att lägga tvålar i vackra fat.
Så här är olika tvålar i nya vackra fat.
Melon, Lavendel och Gurka.
Det luktar gott i hela butiken.

Fatet är härligt rustikt och lite oregelbundet.
Färgen är gråbeige med ljust mönster i relief.
Det passar så bra ihop med den lilla gästhandduken i linne.

Barntavlorna är underbara.



Och den lilla termometern med ängel på
gör ju vem som helst glad att titta på.


Nu väntar jag nyfiket på alla nya leveranser, men det mesta
 levereras inte förrän i oktober.

Vi ses, 
Eva-Lena.


 

 


Kommentarer
Postat av: karin

Hej på dig, visst var det varmt på formex, men såååå mycket fint.Vi var där i två dagar men inte hann vi med att se allt som vi skulle.Men vi bertällde allt en hel del, vi hittade lite nya märken också, ser att du får in massa fina och härliga saker i din fina butik. Vi ska komma ner nån kväll och se hur ni har det. varma hälsningar Karin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0