Nu är butiken dubbelt så stor!


Nu har vi äntligen blivit så pass klara att vi har öppnat
den nya  delen för kunderna utan att skämmas.
Vi har fått en gammal dörr som jag målat om och 
textat på.




Vi har mycket nytt i vårt kök i butiken.
Den fina  värmaren i gjutjärn är en favorit.



Det blev julstämning direkt med  en liten enbärskvist och den
 söta franska tändsticksasken.



"Mes allumettes" betyder mina tändstickor.

Telådan i zink är som ett konstverk i sig.






I den gamla delen av butiken har vi ett bord som är dukat med det
fina vita porslinet från Chic Antique.




Den pyttelilla flaskan är en perfekt vas för en kvist
lite frusna snöbär.




Så här ser det ut i den hörnan av butiken en dag när
solen för en gångs skull sken en liten stund.



Nästa gång ska jag visa hur det ser ut i den nya delen.
Hoppas att veckan blir bra,
Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: Petra

Tack Evalena för igår det var verkligen jätte trevligt och du har fått det sååå ljuvligt! Kram Petra

2009-11-23 @ 06:12:39
URL: http://www.romantiskahem.blogspot.com
Postat av: annika

Hej! Det ser verkligen inbjudande ut. Kul att ni har öppnat till den andra delen. Det måste vara skönt att få lite större yta. Vi får komma förbi till sommaren, Ulla och jag.

Kram annika

2009-11-23 @ 07:51:54
Postat av: Mia Karlsson

Hej Eva-Lena, vi sågs ju hemma hos Ingela på release-partyt. Men, inte har jag hunnit med att hälsa på dig som jag tänkte göra :(

Nu har jag sålt butiken (Änglarum) för att kunna jobba med mitt skapande och skrivande, härligt.

Hoppas jag kan komma och hälsa på dig. Ser att ni gjort jättefint i butiken! Gillar värmaren i gjutjärn :) :)

Ha en fin vecka!

Kram från Mia

2009-11-23 @ 08:18:22
URL: http://rummetforvalbefinnande.blogspot.com
Postat av: Charlott Littmarck

Underbart!

Vad fint det är.

Stoor kram till er i Urskoga.

S hälsar till Maja.

2009-11-23 @ 08:30:51
Postat av: Nilla

Hej !

Vilken fin blogg du har och fin butik, blir sugen att komma till dig. Min moster va hos dig i dag med några brädor jag gjort, kul att du gillade dom. Ha en underbar helg kommer kanske förbi under helg.

Kramar Nilla

2009-11-27 @ 22:20:36
URL: http://inredningnuochda.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0