Inte mer snö!


Idag har det snöat 1,5 dm på några timmar. Ut och skotta för att komma fram till butiken.
Fick pulsa fram med famnen full av nya varor som jag borstat fram ur snöhögen.
Blir det aldrig vår i år?
Här är i alla fall några av de nya sakerna. Allt från Chic Antique.



En liten ljuslykta med zinkdekorationer och hänge av tvinnad koppartråd.
Bredvid ser ni vad jag hittade innan det blev snökaos.



Några snödroppar och en blåsippa.
Det fanns några fler pyttesmå blåsippor,men jag hade inte hjärta att plocka de små stackarna.

En fin  större ljuslykta och ljusstakar i glas.
Zinkbrickan passar perfekt på fönsterbrädan.



Pelargonsticklingen är nyinköpt eftersom jag som vanligt har
glömt bort fjolårets pelargoner som skulle övervintra i källaren.

Här ser ni de fina mönstren både på ljuslyktan och på brickan.



Hoppas att jag kan ta lite fler bilder på fler nyheter i helgen.
Ha det bra,
Eva-Lena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0