Hemma igen!

Nu är det  länge sedan jag skrev något nytt.
Vi har varit bortresta ett par dagar, vilket var jättekul, men...
Jag blir väldigt påmind om att jag inte är 25 år längre.
Alltså,  jag är supertrött!
Tack Linnea och Mia som passade butiken så  vi kunde ha öppet.
 
Nu är vi i alla fall tillbaka och vad det blommar i trädgården!
Rhodondendronbuskarna är underbara.



På vår resa besökte vi min mans släkting Helena,
som öppnat en fantastisk inredningsaffär
på Bjärehalvön.
 Helena Rääf Inredning i Hallavara Lanthandel.
Vilka fina möbler och inredningsdetaljer, i en otroligt charmig lokal.
Väl värt ett besök!

Här hemma försöker vi febrilt  göra iordning och fixa till.
Vi ska ha en stor fest nästa helg då vi har en Student och
 en som tagit Högskoleexamen att fira.
Bra gjort killar!!!

Några bilder från vår hall med gamla speglar
som fått en ny plats
Ibland behövs ju bara lite ommöblering för att det
ska kännas nytt och bra.






I köket har jag ställt några saker som jag köpt på Loppis
och den lilla flaskan från vår butik.



Nu ska vi börja att plocka bort några skåp i hallen ,
så att det blir lite mer utrymme .
Ett ganska osmart projekt en vecka innan festen,
men det kommer att bli mycket bättre  hoppas vi.
Och sena nätter.
Ha det  så bra,
Eva-Lena.


  
I

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej kusin!

Lycka till med allting! Hoppas festen blir lyckad (fast det är ju klart att den blir!). Hälsa familjen och gratta killarna från oss!

Kram Lotta

2009-06-04 @ 23:14:28
Postat av: Susanne

Vad roligt att komma bort lite och få lite inspiration och sedan komma hem till ett fint hem och en fin trädgård. Roligt att fira sönernas student och examen. Min son tog studenten förra året och det var väldigt trevligt.

I år går min dotter ut nian, så vi får fira lite extra med henne i år.

Ha en fin vecka!

Kram Susanne

Postat av: Helena

Fick inte tillfälle att säga det idag men vad fint ni har fått det överallt hemma! Hoppas jag får tillfälle att komma förbi någon mer gång i sommar. massa kramar

2009-06-13 @ 23:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0