Snart kommer det en helt ny tidning och nya nallekompisar till butiken.


 

Jeanne d'Arc Living kommer i veckan ut med sitt allra första nummer av sitt
 livsstilsmagasin. Jag kommer att ha den till försäljning för 79kr.
 Den innehåller reportage från olika hem i sann Jeanne d'Arc anda.





Häromdagen var jag och tittade på nallar, hundar och andra underbara
små djur hos Bukowski.
Det blev en ny beställning, och en ny kompis med hem.
Adam heter han, och det kommer fler  Adam till butiken om några veckor.
Han kostar 98kr. 






Jag besökte också Chic Antique och blev helt betagen i deras sortiment.
En hel del saker beställdes som jag hoppas kommer inom två veckor.
Återkommer med bilder. 

Det kommer också tvålar  i papper eller i zinkaskar och duschcrème från Le père Pelletier.
En fantastisk serie.
Strykvatten med lavendeldoft slank visst också med i beställningen.
En zinkask med tvål köpte jag till mig själv.




Till sist en bild från en hylla i vårt kök.
Madonnan, som är från Polen, har jag fått av min granne Anna .
Den står högst upp på hyllan för att vara i säkert förvar.

 

Hoppas ni får en bra vecka,
Eva-Lena.


 
 

Kommentarer
Postat av: Adam

Vad fint du gör=) Jag bytte bilden igår, hoppas det blev bra=)

2009-01-19 @ 14:22:21
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Charlotte Eriksson

GRATTIS! på födelsedagen, kusin! Vilken jättefin blogg du har, jag bara måste komma förbi och se allting "live" snart!

Kramar från Lotta

2009-01-21 @ 15:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0