Det blir ljusare och ljusare!


Äntligen är det februari och det är ljust till halv fem.
Idag var det till och med sol på eftermiddagen.
Jag tycker att fåglarna kvittrar mer nu än för några veckor sedan,
och det är så roligt att höra. 

Ett par vita duvor finns i butiken och väntar på ett nytt hem.
De är stora som riktiga duvor och den ena är gjord av keramik,
den andra av ett cementliknande material,
och de är gamla.




Snart är det ju Alla Hjärtans Dag också.
En mysig kudde med applikation och ordet Amour broderat på
kan ju vara fint att både ge bort och att få.
Den här är från Bukowski Design.



En korg full av hjärtan.
Antingen utan text,
eller med ord som 
amour, bonheur, amitié
kärlek, lycka, vänskap.



De här bilderna tog jag ute i butiken och på
väg in såg  jag vad naturen kan göra vackra saker.
Ljungen står kvar i sin kruka på ett gammalt symaskinsbord.
Så här såg det det ut idag efter lite snö och - 2 grader.



En ny vecka  börjar imorgon och nu blir det bara
ljusare och ljusare.
Ha det bra i vårsolen,
Eva-Lena.


 

 

Kommentarer
Postat av: Charlotte Eriksson

Hej!

Du är verkligen jätteduktig, både på att göra fina stilleben och att fota dem så det blir vackert! Njuter när jag ser dina bilder!

Kram, Lotta

2009-02-06 @ 21:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0