Det luktar gott...


Vilka härliga produkter jag har packat upp idag.
Strykbrädsöverdrag, stolfodral och metervaror från
Nyblom och Kollén.
Allt i vitt eller sandfärg och vitt.
Strykbrädsöverdraget ser ni på bilden. 
Tvålar, duschkräm och strykvatten som doftar lavendel.
Från Le Père Pelletier.



Den lilla tvålen  i papper doftar bara rent, och doften heter
Poudre de Riz.  







Strykvatten med doft av lavendel.
Perfekt att skrämma bort mal och andra fulingar som tycker om 
att vara i linneskåp.

 

Vi har också lavendel som vi säljer i lösvikt.

Jag köpte så fina tulpaner till helgen.
Med en särskild hälsning till min bror som sitter hemma
med nyopererad och gipsad fot efter att ha halkat,
 visar jag dessa vårens budbärare.
Hoppas på en vårlik och solig helg,
Eva-Lena.







Kommentarer
Postat av: Annika Säflund

Hej Eva-Lena! DEt verkar finnas en hel del inressant att titta på i din butik. Ulla och jag dyker upp någon dag, men hör väl av oss innan så att du är på plats.

annika

2009-03-06 @ 16:08:11
Postat av: Anonym

Hej Eva-Lena! Det verkar finnas en hel del inressant att titta på i din butik.Franskinspirerat förstås! Ulla och jag dyker upp någon dag, men hör väl av oss innan så att du är på plats.

annika

2009-03-06 @ 16:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0