Först helt dimmigt, sen strålande sol.


Imorse var det konstigt väder.
Dimman var så tät att vi knappt såg nedanför vår lada som ligger väldigt nära huset.
Vi tog en bild ner mot sjön just när dimman började lätta.



Väldigt vackert var det.

Igår fick vi en hel pall med varor från Miljögården.
Panik!
Det fanns ingen plats kvar i den lilla butiken.
Iväg tii IKEA och vi hann precis handla innan de stängde.
Vi kom hem med något helt annat än vad vi tänkt.
Svarta hyllor.
Det är inte riktigt klart så jag har inga bilder därifrån ännu.
Småhyllorna är däremot  på plats och det blev riktigt fint vid den gamla kommoden
som fungerar som disk.




Jag har ett vackert gammalt  broderat lakan på kommoden.
Det köpte jag på loppis för 30 kronor.




På väggen mitt emot satte vi upp en liten hylla.
Där står de nya små fåglarna.




Små zinkburkar med bild av aprikosskörd passar perfekt
att ha som sockerask.




Vi fick också nya kökshanddukar med ett vackert monogram på.



Imorgon ska jag fortsätta att plocka iordning på alla nya fina varor.
Tills nästa gång,
ha det bra.
Eva-Lena.




Kommentarer
Postat av: Mia

Hallå!

har länkat till din sida från min hoppas det var ok

oxså lånat bilder kram

2009-04-04 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0