Den nya svenska inredningsboken.




Vi är ju flera butiker och bloggare som ska medverka i den svenska inredningsboken
" Romantiska hem & Inspiration i vitt ".
Den kommer ut i juni och har ca 400 bilder från olika hem, i vitt förstås.
Mycket spännande och inspirerande.
Ett smakprov på en hörna i en av mina miljöer.
Tack Sofia för de underbara skorna!
 


Jag kommer att sälja den i butiken och det går att förhandsboka den.
Skicka ett mejl till
[email protected]
så sätter jag upp er på min lista.
Priset kommer att vara ca 450-500kr.
Läs mer om boken på  författarnas bloggar
www.romantiskahem.blogspot.com
www.inspirationivitt.blogspot.com


Jag är tyvärr inte med i Jeanne d'Arcs magasin,
men jag säljer dom.
Det finns några exemplar kvar av nummer 1 och 2.
Fantastiska bilder, recept och inredningstips.




Soliga hälsningar, Eva-Lena.


Kommentarer
Postat av: sofia

Hej!

Vad kul att skorna kom till användning!!!

Kram Lotta

2009-04-22 @ 23:40:26
Postat av: Adam

oj vad fin bloggen är:)

2009-04-23 @ 08:24:19
URL: http://adamraaf.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhh, vilken fin blogsida du har,nu får jag verkligen ta mig i kragen och uppdatera min.

vi ska ta en tur ner till din underbara butik,ser hur mysigt ut som helst.lycka till med försäljningen nu i sommar,ska tipsa alla jag vet är intresserade. kram karin på rum 21

2009-04-23 @ 20:42:02
URL: http://www.homeofsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0